

Wózek widłowy spalinowy seria H3 1-3,5T
Złóż zapytanie!
Typ: czołowy
Napęd: spalinowy
Udźwig od: 1t do: 3,5t t
Wysokość podnoszenia: 2000 do 7000 mm
MODEL |
UDŹWIG [KG] |
SILNIK |
NAPĘD |
CPCD10-KU18H | 1000 | KUBOTA V2403 | DIESEL |
CPCD15-KU18H |
1500 |
KUBOTA V2403 |
DIESEL |
CPCD18-KU18H |
1800 |
KUBOTA V2403 |
DIESEL |
CPCD10-XC26H |
1000 |
XINCHAI 3E22YG51 |
DIESEL |
CPCD15-XC26H |
1500 |
XINCHAI 3E22YG51 |
DIESEL |
CPDC18-XC26H |
1800 |
XINCHAI 3E22YG51 |
DIESEL |
CP(Q)YD10-KU1H |
1000 |
KUBOTA WG2503 |
CPYD- LPG; CPQYD-LPG+BENZYNA |
CP(Q)YD15-KU1H | 1500 | KUBOTA WG2503 | CPYD- LPG; CPQYD-LPG+BENZYNA |
CP(Q)YD18-KU1H | 1800 | KUBOTA WG2503 | CPYD- LPG; CPQYD-LPG+BENZYNA |
CPCD20-KU20H | 2000 | KUBOTA V2403-CR-TE5B | DIESEL |
CP(Q)YD20-KU1H | 2000 | KUBOTA WG2503 | CPYD- LPG; CPQYD-LPG+BENZYNA |
CPCD25-KU20H | 2500 | KUBOTA V2403-CR-TE5 | DIESEL |
CP(Q)YD25-KU1H | 2500 | KUBOTA WG2503 | CPYD- LPG; CPQYD-LPG+BENZYNA |
CPCD30-KU20H | 3000 | KUBOTA V2403-CR-TE5 | DIESEL |
CPCD30-XC26H | 3000 | XINCHAI 3E22YG51 | DIESEL |
CP(Q)YD30-KU1H | 3000 | KUBOTA WG2503 | CPYD- LPG; CPQYD-LPG+BENZYNA |
CPCD35-KU20H | 3500 | KUBOTA V2403-CR-TE5 | DIESEL |
CPCD35-XC26H | 3500 | XINCHAI 3E22YG51 | DIESEL |
CP(Q)YD35-KU1H | 3000 | KUBOTA WG2503 | CPYD- LPG; CPQYD-LPG+BENZYNA |
Informacje podstawowe:
SILNIK I PRZEKŁADNIA WYSOKIEJ MOCY
Jednostka zasilająca i przekładniowa składa się z doskonałych podzespołów dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii produkcyjnych, maszyn i silnika wysokiej jakości. Takie połączenie tworzy niezawodny wózek o wysokiej mocy.
NIEZAWODNA, SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANA DESKA ROZDZIELCZA
Cyfrowy panel (Solid State) z wbudowanym inteligentnym mikroprocesorem zapewnia wysoką czułość, dokładne wskazania, niezawodność, niskie zużycie energii i trwałość. Pracuje również w szerokim zakresie temperatur (-40℃~+80℃) i zapewnia wysoką odporność na zakłócenia.
NAUKOWE PODSTAWY ERGONOMII
W projekcie wózka H3 wykorzystano naukowe zasady ergonomii. Znaczne powiększenie strefy obsługi. Ograniczenie zmęczenia operatora do minimalnego poziomu.
WYSOKA JAKOŚĆ
Wszystkie kluczowe podzespoły związane z bezpieczeństwem, np. oś skrętna z gumą, oś przednia i maszt, itp., poddawane są obowiązkowo wymagającym testom niezawodności. Pogrubiony izolator na powierzchni wewnętrznej i gumowane krawędzie pochłaniają wibracje i hałas.
Poprawiona wydajność,najwyższa jakość
Drgania zmniejszone o 20%
Hałas zredukowany o 3 dB
Przestrzeń robocza zwiększona o 45%
Widoczność poprawiona o 20%
Wydajność robocza poprawiona o 10%
Niezawodność poprawiona o 40%
Stabilność poprawiona o 5%
Przestrzeń robocza zwiększona o 45%
Przestrzeń wokół stopy skutecznie powiększona poprzez uniesienie układu kierowniczego i użycie wiszącego pedału hamulca.
Duże, łukowate przednie kolumny osłony górnej i podniesiona krata dachowa powiększają przestrzeń roboczą.
Amortyzowany fotel, koło kierownicy o małej średnicy, elektrohydrauliczna zmiana kierunku jazdy i wyłącznik typu samochodowego z dwoma joystickami.
Widoczność poprawiona o 20%
Widoczność do przodu poprawiona przez szeroki maszt i opuszczenie tablicy rozdzielczej.
Widoczność do tyłu poprawiona dzięki optymalnie zaprojektowanej przeciwwadze zgodnej z CAE
Wydajność robocza poprawiona o 10%
Mały promień skrętu sprawia, że kierowanie jest elastyczne i łatwe.
Wózek zapewnia dużą prędkość podnoszenia, dobrą zdolność pokonywania pochyłości i wysoką wydajność.
Wysoka wydajność robocza gwarantuje, że wózek może doskonale spełniać wymagania w trudnych warunkach pracy w porcie, doku lub na stacji kolejowej.
Ładowność zwiększona o 5%
Stabilność Poprawiona o 5%
Niezawodność poprawiona o 40%
Układ kierowniczy wykrywający obciążenie pompy wyporowej zwiększa prędkość podnoszenia i obniża temperaturę płynu hydraulicznego.
Optymalna konstrukcja kluczowych części takich jak rama, maszt, osłona górna i oś skrętna poprawia bezpieczeństwo i niezawodność całego wózka.
Cofnięcie środka ciężkości całego wózka poprawia ładowność, stabilność i bezpieczeństwo.
Pokrywa silnika z kątem otwarcia powiększonym do 80°
Zwiększona przestrzeń wewnętrzna ułatwia konserwację silnika i układu przenoszenia napędu.
Dzięki większemu kątowi otwarcia pokrywy konserwacja jest szybka i wygodna.
Zastosowania:
Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp. do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu z wózka w odpowiedni osprzęt.
