Wózki widłowe terenowe HELI zostały zbudowane z naciskiem na wydajność, niezawodność i zaawansowany technologicznie design. Kompaktowa konstrukcja i zaokrąglone części nadwozia pozwalają na znacznie lepszą obsługę i widoczność operatora zarówno na przód, na boki i do tyłu. Krótki rozstaw osi zapewnia idealny promień skrętu do manewrowania w wąskich lub ograniczonych przestrzeniach. Wózek widłowy terenowy specjalnie zaprojektowany do budowy, wydobycia, drewna i leśnictwa oraz rolnictwa. Duża wysokość, mobilność i stabilność na nierównym i nieutwardzonym terenie, swobodnie i dowolnie. Solidnie zaprojektowana rama wykonana ze spawanej przez robota stali wytrzymałościowej dla maksymalnej wytrzymałości. Doskonała jakość i trwałość, która spełnia wymagania najbardziej wymagających operacji.
Wózki terenowe dostępne są w wersjach z napędem na 2 koła (2WD) oraz 4 koła (4WD) oraz w udźwigach 2T, 2,5T, 3T i 3,5T.
Napęd | Model | Silnik | Paliwo |
2WD | CPCD20-KUY | Kubota V2403-CR-TE5B | DIESEL |
CPCD25-KUY | Kubota V2403-CR-TE5B | DIESEL | |
2WD | CPCD30-KUY | Kubota V2403-CR-TE5B | DIESEL |
CPCD35-KUY | Kubota V2403-CR-TE5B | DIESEL | |
4WD | CPCD20Y-KU3 | Kubota V2403-CR-TE5B | DIESEL |
CPCD25Y-KU3 | Kubota V2403-CR-TE5B | DIESEL | |
4WD | CPCD30Y-KU3 | Kubota V2403-CR-TE5B | DIESEL |
CPCD35Y-KU3 | Kubota V2403-CR-TE5B | DIESEL |
GŁÓWNE CECHY WÓZKA;
- Szeroko używany w górnictwie, budownictwie, przemyśle drzewnym
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Większy prześwit pod masztem oraz kąty przechyłu masztu
- Duża moc, duża możliwość pokonywania wzniesień, wysoka prędkość,
- Zastosowanie silników znanych marek,
- Wyposażony w opony terenowe o szerokim bieżniku
- Pionowy wydech w standardowym wyposażeniu