Heli Polska - Wózki widłowe

Wózki HELI Robią robotę - niezawodność i komfort gwarantowane Wózki widłowe HELI

drukuj drukuj
01

Wózek widłowy spalinowy serii H3 1,5-3,5t

Złóż zapytanie!

Typ: czołowy
Napęd: diesel
Udźwig od: 1,5 do: 3,5 t
Wysokość podnoszenia: 2000 do 7000 mm


Informacje dodatkowe

 

MODEL

UDŹWIG [KG]

SILNIK

NAPĘD

CPCD15-WS1H

1500

ISUZU C240PKJ-30

DIESEL

CPCD15-KU11H

1500

KUBOTA V2403

DIESEL

CPQD15-RC1H

1500

GCT K15 (Nissan K15)

BENZYNA (LPG)

CPQD15-RC2H

1500

GCT K21 (Nissan K21)

BENZYNA (LPG)

CPCD18-WS1H

1800

ISUZU C240PKJ-30

DIESEL

CPCD18-KU11H

1800

KUBOTA V2403

DIESEL

CPQD18-RC1H

1800

GCT K15 (Nissan K15)

BENZYNA (LPG)

CPQD18-RC2H

1800

GCT K21 (Nissan K21)

BENZYNA (LPG)

CPCD20-KU11H 2000 KUBOTA V2403 DIESEL
CPCD20-WS1H 2000 ISUZU C24PKJ-30 DIESEL
CPCD20-W15H 2000 ISUZU IIIA 4JG2 DIESEL
CPQD20-RC1H 2000 GCT K25 BENZYNA (LPG)
CPQD20-RCH 2000 GCT K21 BENZYNA (LPG)
CPCD25-KU11H 2500 KUBOTA V2403 DIESEL
CPCD25-WS1H 2500 ISUZU C240PKJ-30 DIESEL
CPCD25-W15H 2500 ISUZU IIIA 4JG2 DIESEL
CPQD25-RC1H 2500 GCT K25 BENZYNA (LPG)
CPQD25-RCH 2500 GCT K21 BENZYNA (LPG)
CPCD30-KU11H 3000 KUBOTA V2403 DIESEL
CPCD30-WS1H 3000 ISUZU C240PKJ-30 DIESEL
CPCD30-W15H 3000 ISUZU IIIA 4JG2 DIESEL
CPQD30-RC1H 3000 GCT K25 BENZYNA (LPG)
CPQD30-RCH 3000 GCT K21 BENZYNA (LPG)
CPCD35-WS1H 3500 ISUZU C240PKJ-30 DIESEL
CPCD35-W15H 3500 ISUZU IIIA 4JG2 DIESEL
CPQD35-RC1H 3500 GCT K25 BENZYNA (LPG)

 

Informacje podstawowe:

SILNIK I PRZEKŁADNIA WYSOKIEJ MOCY
Jednostka zasilająca i przekładniowa składa się z doskonałych podzespołów dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii produkcyjnych, maszyn i silnika wysokiej jakości. Takie połączenie tworzy niezawodny wózek o wysokiej mocy. 

NIEZAWODNA, SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANA DESKA ROZDZIELCZA
Cyfrowy panel (Solid State) z wbudowanym inteligentnym mikroprocesorem zapewnia wysoką czułość, dokładne wskazania, niezawodność, niskie zużycie energii i trwałość. Pracuje również w szerokim zakresie temperatur (-40℃~+80℃) i zapewnia wysoką odporność na zakłócenia.

NAUKOWE PODSTAWY ERGONOMII
W projekcie wózka H3 wykorzystano naukowe zasady ergonomii. Znaczne powiększenie strefy obsługi. Ograniczenie zmęczenia operatora do minimalnego poziomu.

WYSOKA JAKOŚĆ
Wszystkie kluczowe podzespoły związane z bezpieczeństwem, np. oś skrętna z gumą, oś przednia i maszt, itp., poddawane są obowiązkowo wymagającym testom niezawodności. Pogrubiony izolator na powierzchni wewnętrznej i gumowane krawędzie pochłaniają wibracje i hałas.

 

Poprawiona wydajność,najwyższa jakość

Drgania zmniejszone o 20%

Hałas zredukowany o 3 dB

Przestrzeń robocza zwiększona o 45%

Widoczność poprawiona o 20%

Wydajność robocza poprawiona o 10%

Niezawodność poprawiona o 40%

Stabilność poprawiona o 5%

 

Przestrzeń robocza zwiększona o 45%

Przestrzeń wokół stopy skutecznie powiększona poprzez uniesienie układu kierowniczego i użycie wiszącego pedału hamulca.

Duże, łukowate przednie kolumny osłony górnej i podniesiona krata dachowa powiększają przestrzeń roboczą.

Amortyzowany fotel, koło kierownicy o małej średnicy, elektrohydrauliczna zmiana kierunku jazdy i wyłącznik typu samochodowego z dwoma joystickami. 

 

Widoczność poprawiona o 20%

Widoczność do przodu poprawiona przez szeroki maszt i opuszczenie tablicy rozdzielczej.

Widoczność do tyłu poprawiona dzięki optymalnie zaprojektowanej przeciwwadze zgodnej z CAE

 

Wydajność robocza poprawiona o 10%

Mały promień skrętu sprawia, że kierowanie jest elastyczne i łatwe.

Wózek zapewnia dużą prędkość podnoszenia, dobrą zdolność pokonywania pochyłości i wysoką wydajność.

Wysoka wydajność robocza gwarantuje, że wózek może doskonale spełniać wymagania w trudnych warunkach pracy w porcie, doku lub na stacji kolejowej.

 

Ładowność zwiększona o 5%

Stabilność Poprawiona o 5%

Niezawodność poprawiona o 40%

Układ kierowniczy wykrywający obciążenie pompy wyporowej zwiększa prędkość podnoszenia i obniża temperaturę płynu hydraulicznego.

Optymalna konstrukcja kluczowych części takich jak rama, maszt, osłona górna i oś skrętna poprawia bezpieczeństwo i niezawodność całego wózka.

Cofnięcie środka ciężkości całego wózka poprawia ładowność, stabilność i bezpieczeństwo.

 

Pokrywa silnika z kątem otwarcia powiększonym do 80°

Zwiększona przestrzeń wewnętrzna ułatwia konserwację silnika i układu przenoszenia napędu.

Dzięki większemu kątowi otwarcia pokrywy konserwacja jest szybka i wygodna.

Zastosowania:

Seria wózków widłowych stosowana szeroko w fabrykach, magazynach, na stacjach, na nabrzeżach, w portach, itp. do załadunku, rozładunku i transportu pakowanych towarów, a dodatkowo do przewożenia towarów luzem i towarów niepakowanych po wyposażeniu z wózka w odpowiedni osprzęt.



formularz kontaktowy
konkurs
Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwon

  • Tesco
  • auchan
  • Cersanit
  • PKP
  • PGE
  • Mapei
  • CMC Zawiercie
  • KGHM
  • PGNiG
  • Arcelor
  • Ferniko
  • Tramwaje Sląskie
  • Bumar